Tip Magnet Rezeki: TESTIMONIAL: ESP berjaya hilangkan parut jerawat

Sunday, June 30, 2013

TESTIMONIAL: ESP berjaya hilangkan parut jerawat

Assalamualaikum wbt


Best tak kalau ada orang tegur " eh, mana pegi bekas jerawat kat muka ko?" Mesti kembang lobang hidung dibuatnya. hehehe.. Kan dah cakap ESP ni baik untuk kulit. Protein kan makanan kepada sel, kalau cukup protein maka cukuplah makanan sel-sel kita.

Asalnya akak ni nak tambah susu badan jer. Sekali banyak pulak faedah dia dapat. Parut jerawat hilang.. Parut Czer makin elok.. Kulit dah cantik...

Wahhh...wah...wahh.. 3 x best disitu..

Anda nak rasai nikmat cam akak ni?

Boleh hubungi saya:


Nak discuss2 pun boleh..

Syakirah Kapli
Shaklee Independent Distributor : 956611
sms/whatsapp: 013-3353751
FB Page: Jom Sihat & Cantik Semulajadi




Syakirah Kapli
Shaklee Independent Distributor : 956611
sms/whatsapp: 013-3353751
FB Page: Jom Sihat & Cantik Semulajadi

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard