Tip Magnet Rezeki: Kanak-kanak obes - comel ke?

Monday, February 24, 2014

Kanak-kanak obes - comel ke?

Tengok budak debab macam comel jer kan.
TAPI.. Tahukah anda, beliau sedang MERANA??

Hehe.. Dah la susah nak main ngan rakan2. Semput tu nak berkejar-kejaran kat padang sekolah. Sian dier.. Mesti teringin nak main mcm budak2 lain. Kalau saya yg jd budak debab tu mesti stress x dpt main.. Hihihi..

P/s: Teringat pepatah arab.. Otak Cerdas Dari Badan Yg Sihat..

Masih belum terlambat sbenarnya..

• JAGA PEMAKANAN..elakkan junk food.. Fast food..
• Kurangkan indoor games.. Paksa exercise kt luar.. Hihi.. Kejam x..
• Kalau perlu supplemen, amik OMEGA GUARD utk BAKAR LEMAK degil dan perkembangan MINDA yg SIHAT!

Syakirah Kapli
Shaklee Independent Distributor
013 3353751

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard