Tip Magnet Rezeki: Perbezaan Omega Guard Berbanding Minyak Ikan Lain

Saturday, October 18, 2014

Perbezaan Omega Guard Berbanding Minyak Ikan Lain

Apa perbezaan omega guard shaklee dengan minyak ikan yang lain? Banyak juga perbandingan yang dibuat ke atas produk-produk minyak ikan pelbagai jenama ni.

Saya pernah cerita sebelum ni (dari kecik pun) saya amik minyak ikan scott emulsion. Sampai ada anak pun bagi anak minyak ikan yang sama. Tapi bila kenal omeg guard dan kaji perbezaannya dengan yang lain, saya terus buat keputusan untuk ambil omega guard sebagai salah satu suplemen harian.

Jom kita tengok apa perbezaannya..

keistimewaan omega guard

1- Kaedah penyulingan teknologi terkini

Dengan kaedah penyulingan proprietari 3 molekul ni, minyak ikan yg terhasil adalah yang tulen dan pekat. Patut la dikatakan omega guard adalah minyak ikan paling tulen di dunia.

2- Menyingkirkan bahan berbahaya..

Dalam ikan ni mmg ada bahan berbahaya seperti plumbum, arsenik, merkuri dan lain². Tp dengan kaedah penyulingan 3 molekul ni boleh singkirkan bahan2 berbahaya tu.

Kebanyakan brand lain guna penyulingan tekanan tinggi yg mana akan memusnahkan nutrien dan tak mampu singkirkan bahan bahaya pun.

Kalau ada pun brand yang guna penyulingan molekul, diorang buat setakat 1 atau 2 kali penyulingan je. Sebab penyulingan 3 molekul ni mahal..

3- Tidak ekstrak dari hati ikan
Sebab hati ikan kan lagi banyak kandungan toksik.
Ikan² yg shaklee guna pun adalah ikan yg mempunyai kandungan merkuri terendah.

4- Shaklee guna ikan air laut sejuk
Kajian menunjukkan ikan air laut sejuk mempunyai asid lemak tidak tepu yg tinggi berbanding ikan lain. Shaklee pilih hanya yg terbaik jer.

5- Omega Guard ni lengkap dengan 7 jenis asid lemak yg diperlukan badan kita.
Badan kita tak dapat hasilkan sendiri asid2 lemak, so memang kita kena amik dari pemakanan / suplemen.

SIAPA PATUT AMBIL OMEGA GUARD

Kalau tanya saya, siapa perlu ambil, saya jawab semua orang perlu ambil omega guard ni. Sebab terrrlalu banyak kebaikannya.



Kalau nak cuba omega guard atau anda perlukan info-info lanjut boleh hubungi saya ok.

Fb: Syakirah Kapli
Whatsapp: 013-3353751

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard