Tip Magnet Rezeki: Bulan ni promosi suplemen kegemaran saya

Tuesday, November 4, 2014

Bulan ni promosi suplemen kegemaran saya

Jeng..jeng..jeng... Cer teka apa suplemen kegemaran sangat tu?
Mesti ramai dah tau ni kan. Harini kan dah 4hb November. Berita ni dah kecoh sejak 1 November lagi haa.. Hehe

Betul la tu.. Omega Guard. Kenapa saya suka sangat dengan omega guard? Mestila sebab khasiatnya yang banyak selain merupakan minyak ikan terbaik didunia.

Ok jom kita tengok siapa yang perlu ambil omega guard ni;

1. Orang yang kolestrol tinggi
2. Hyperactive kids
3. Utk mata
4. Slimming
5. Brain development utk baby dlm perut
6. Memory booster
7. Inflammation
8. Asma
9. Eczema
10. Gout
11. Sendi
12. Darah tinggi/strok
13. Berat badan terlebih
14. Mengalami pembekuan darah
15. Pesakit darah tinggi
16. Ibu menyusu
17. Ibu Hamil
18. Pramatang
19. Cancer
20. Nyanyuk
21. Arthritis
22. Selsema
23.Tumit merekah
24. Cegah insomnia
25. Dyslexia kids
26. kulit cantik
27. Dry eyes syndrome
28. Buasir


Banyak kan...boleh dikatakan semua orang perlu ambil omega guard. Ia penting untuk keseluruhan tubuh badan kita. Jom tengok ni kejap, bagaimana omega membantu tubuh badan kita.

Ops gambar seksi sikit. 
Tapi ni untuk tujuan belajar ye adik².

Nampak tak kepentingan omega-3 dalam badan kita?
Lagi satu, omega 3 tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan kita sendiri tau, kena ambil melalui makanan/suplemen.

Apa suplemen omega 3 pilihan anda?

Saya pilih omega guard!

Nak tau info suplemen omega 3 pilihan saya ni cer whatsapp saya..

013-3353751 / pm FB Syakirah Kapli

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard