Tip Magnet Rezeki: Diskaun sehingga 90%.. Buku RM1 & RM3 sebuah pun ada.

Wednesday, September 30, 2015

Diskaun sehingga 90%.. Buku RM1 & RM3 sebuah pun ada.


Sekarang ni tengah ada jualan MyCyberSALE secara besar-besaran di Bookcafe.com.my.
Ulat-ulat buku mesti takkan lepaskan peluang ni. Giler banyak kot diskaunnya.

Saya memang suka beli buku dekat bookcafe ni. Selain banyak diskaun, kadang-kadang dapat buku FREE. Hehe. Pernah sekali tu diorang buat jualan pindah gudang, saya beli buku dengan harga tak sampai RM50 pun dapat 7 buah. Huh. Jimat sungguh.

MyCyberSALE ni berlangsung 28-2 Oktober ni je tau. Baik cepat-cepat beli, sebab kalau lambat memang kena rembat la buku yang kita nak tu.


Bila tengok buku-buku yang ada kat bookcafe tu mesti rambang mata, rasa nak klik je beli semua. Kikiki.. Saya dari dulu memang suka beli buku. Ada jugak yang tak terhabis baca, tapi gian nak beli lagi. Takpa, slow-slow baca. InsyaAllah lama-lama habis la baca. Hajat di hati nak bina sebuah kutub khanah kat rumah. hehe..



Antara karya agung yang boleh didapati di Bookcafe.com.my

Kalau korang peminat novel sejarah islam, hah ni peluang keemasan, boleh dapatkan terus pakej kombo ni. Klik pada gambar.


Jom kita jadi orang yang rajin membaca. Banyak membaca, luas ilmu pengetahuan. Saya pernah dengar orang cakap, dengan membaca kita boleh pegi ke mana sahaja yang kita nak, sebab tu saya suka baca buku berunsurkan travelog dan novel sejarah islam, boleh jugak menelusuri zaman kehebatan islam dulu-dulu.




Ni antara buku-buku yang saya beli di Bookcafe.com.my
Best.. ada yang berharga RM3 je, tapi sarat dengan pengajaran. Yang lagi best siap dapat pulak buku free, CD dan kupon diskaun. Hehe. Memang berbaloi lah.




No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard