Tip Magnet Rezeki: Cara Mudah Cuci Kasut Sekolah Anak

Saturday, January 9, 2016

Cara Mudah Cuci Kasut Sekolah Anak

Kenapa kasut sekolah warna putih?

Anak-anak kecil, kalau jumpa kawan dia punya teruja tu lain macam.
Dia punya main tu tak ingat apa dah. Lari sana sini, melompat, berguling semua la. Baju putih, kasut putih, ada aku kesah? Hehe.

Yang kesahnya mestila mak-mak yang nak kena tonyoh baju depa satgi. Tengok kasut dah macam apa ja kan.. Kuss semangat! Hangpa pi sekolah ka pi bendang. 😅😅

Tapi mak-mak zaman canggih manggih ni dah tak risau sangat dah. Sebab depa ada Basic H. Sabun ajaib katanyaa.

Bayangkan, hanya dengan beberapa titik, rendam, pastu berus sikit-sikit ja, semua kotoran hilang! Dalam gambar tu kasut anak akak ni yang baru 3 hari orientasi, kotoq yakmat dah kasut tu. 😂😂


Akak tu pun rendam semalaman dengan larutan beberapa titik Basic H dan berus sikit. Alhamdulillah hasilnya memang memuaskan! Putih bersih walaupun belum dikapur.

Korang nak cuba?
Boleh juga guna untuk baju yang kena milo / minuman coklat.

📩📩 013.3353.751 Whatsapp lekaih.

P/s: Soalan kat atas sekali tu saya pun tak tahu apa jawapannya 😁😁

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard