Tip Magnet Rezeki: Sembuh Dari Denggi Dengan Pantas

Saturday, February 20, 2016

Sembuh Dari Denggi Dengan Pantas

KISAH BAGAIMANA PN. KHEYR RECOVER DENGGI DENGAN PANTAS.
.

Tak tahu apa yang tak kena, badan terasa longlai. Nak berjalan pun tak berdaya. Bila berdiri rasa macam ada helikopter di atas kepala. Berpusing-pusing.

Arghh kenapa ni. Pulang ke kampung hajatnya nak bergumbira. Tapi terlantar lesu di rumah sahaja. Cuba lawan rasa letih. Gagahkan diri meneroka sekeliling kampung.

Yelah sekali sekala balik haruslah mahu bertemu teman sepermainan. Aku cuba bawa motor keliling kampung bersama si kecil. Tapi tak mampu diteruskan.

Ajak Umar balik. Muka kelat mencuka, kata nak bawa jalan. Tapi baru suku jalan dah diajak pulang.

Tiba di rumah, semerbak bau rendang menembusi hidung. Tapi selera ku hilang entah ke mana. Padahal akulah hantu rendang.

Jamah seround tak mahu bonda terasa hati. Tapi tekak payah mahu menerima. "Ishh apa kena dengan aku ni? Mengandung ke?" Terdetik dalam hati.

Tapi mana mungkin. Kan tengah period. Hahahaha. Gagahkan diri melangkah ke klinik. Doktor dengan muka serius beritahu

" Saya rasa awak kena denggi ni"

Dalam hati, biar betul doktor ni. Tak amik darah tak apa. Main tembak je. Tapi dalam hati dah mula tak keruan.

Teringat kan Nutriferon dan Performance Drink yang kononnya boleh naik kan platlet darah. Apa lagi, hati meronta-ronta tak sabar menunggu branch buka esok hari.

Orang kata PD dan Nutriferon boleh naikan platlet darah. Kalau denggi platlet mesti turun kan. Dengan rakusnya keesokan hari saya menyambar dua "barang baik" ni.

Suami bawa pulang ke Shah Alam. Arghh kepala semakin berat. Dunia semakin kelam, kaki dah macam jelly tak mampu berdiri lagi.

Dummmmm!!

Aku jatuh pengsan tak sedar kan diri. Sedar-sedar di atas katil bercadar putih. Arghh kain kapan ke ini? Aku kaget!

Nampak beberapa tubuh berjubah putih? Siapa tu? Ehhh aku di hospital lah. Jantung terus berdegup kencang. Pelbagai soalan menerpa di minda.

Doktor cuba menenangkan. Dia maklumkan aku diserang denggi. Platlet aku jatuh teruk.

"Alhamdulillah mujur awak ada "Nutriferon", dengan pengambilan konsisten secara tidak langsung telah mengalakan Interferon dalam badan awak dan daya melawan penyakit".

Eh dalam hati, Doktor ni ahli Shaklee ke? Cakap dah sama macam SID. Hahahaha. Rupanya Doktor mengkaji dan mencari apa lah kotak yang ada di sebelah aku ni.

Alhamdulillah, Doktor menyokong pengambilan supplement ni. Dia sendiri teruja dengan penemuaan para saintis yang mengkaji sehingga 40 tahun lamanya.

Ikutkan keadaan aku agak kritikal sebenarnya. Tapi dengan izin Allah Nutriferon menjadi asbab aku boleh recover dengan cepat.



Tapi pesan Dr M,

"Air kena minum banyak-banyak ye Puan Kheyr" pesanan yang tak akan aku lupakan.

Seronok kan dapat bertemu Doktor yang suka mengkaji dan mencari ilmu. Benda yang berikan manfaat haruslah dikongsikan.

Ok nak call Dr M bagi tahu bulan ni promosi NUTRIFERON luar biasa.
.
Kalau anda nak simpan stok nutriferon inilah masanya.

Whatsapp SEKARANG. 019-4917769



#Zi2M
#ShakleeEffectZi2M

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard