Tip Magnet Rezeki: Diary Of MRA : Ikut Solat Sampai Habis

Thursday, July 14, 2016

Diary Of MRA : Ikut Solat Sampai Habis

Muhammad Rayyan Aziz ni jarang-jarang ikut ummi solat hingga selesai. Baru rakaat pertama dia dah chiaw!

Tapi akhir-akhir ni rajin pulak dia. Ikut solat sampai habis, baca Al-Fatihah kemain kuat lagi ha. Pastu bila dia macam tak pasti kedudukan tangan kat mana, dia sentuh ja, rasa tangan ummi kat mana. Soo cute tau. Sebelum ni dia terus selak telekung ja. Haha.

Sekali tu, ummi terjaga tengah malam. Tak berapa sihat, dah terjaga tu, solat la 2 rakaat. Tak sangka dia pun bangun nak solat sekali. Ummi is terharu, terus berdoa supaya Muhammad jadi anak yang tak tinggal solat, cintakan solat. Aamin Ya Rabb.


Mudah-mudahan Muhammad juga jadi anak yang cintakan Al-Quran. Selalu tengok iklan Qari Junior, saya pesan, nanti Muhamad jadi camtu tau. Dia terus ambil Al-Quran baca. Hehe..

InsyaAllah Finalis Qari Junior Tahun 2020 ni.

Aminkan ya.. :)


No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard