Tip Magnet Rezeki: Kisah Emas: Simpan Goldbar & Tukar Jadi Barang Kemas

Monday, July 25, 2016

Kisah Emas: Simpan Goldbar & Tukar Jadi Barang Kemas

Bismillah

Kisah dari salah seorang team #AspirasiEmas.

Hasil simpanan sedikit demi sedikit dinar, goldbar dan syiling emas, beliau tukarkan jadi barang kemas bernilai tinggi.

Emas 999 cek, bukan emas 916 macam barang kemas kita selalu beli kat kedai tu. Hehe :)


Kata beliau,
Dengan upah di bawah RM100, kini gold saver boleh memiliki Cincin Belah Rotan dan Gelang Pintal.

Gelang tu untuk dihadiahkan kepada anak perempuan usia 12 tahun. Akan diwariskan bila besar nanti. Cincin milik adik perempuan bongsu.

Huntungla anak2 beliau. :)

Psst.. Kalo anak kome tu lelaki, biar la dalam bentuk goldbar, syiling & dinar je ye dak. Tukar jadi barang kemas, depa bukan boleh pakai pong. ;)

#EjenEmas
#Powergold

Hangpa camna? Dah start? Baru nak start?
Jom mulakan 1 gram pertama anda.

Whatsapp saya 019-4917769
Nak add kat FB pun boleh. Syakirah Kapli

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard