Tip Magnet Rezeki: Cara Hidupkan Energi Syukur

Tuesday, January 31, 2017

Cara Hidupkan Energi Syukur

Hidupkan Energi Syukur.

Setiap doa pasti dikabulkan.
Kadang2 kita je tak perasan, Allah dah makbulkan doa kita.

Ambil masa seminit, pejam mata. Cuba ingat balik apa yang berlaku hari ni, yang match dengan doa kita.

Masa tu kita akan sedar..

Ohh.. Kita ada doa supaya dilimpahkan rezeki.
- Tadi dah terjual dah 1 produk. Ada yang pm tanya pasal produk kita. Alhamdulillah.

Kita ada doa supaya anak kita jadi anak soleh, mendengar kata.
- Haah la tadi suruh anak masuk mandi, terus dia masuk tanpa membantah. Alhamdulillah.

Kita doa nak badan sihat, kurus..
- Haa harini tak rasa nak makan banyak sangat macam selalu. Alhamdulillah..

Ini antara latihan untuk kita hidupkan energi syukur dalam diri. Syukur adalah energi kuat yang hubungkan kita pada Pencipta.

Ingat janji Allah...

Dan (ingatlah) ketika Tuhan kamu memberitahu: "Demi sesungguhnya! Jika kamu bersyukur nescaya Aku akan tambahi nikmatKu kepada kamu, dan demi sesungguhnya, jika kamu kufur ingkar sesungguhnya azabKu amatlah keras".

Ibrahim : 7

Moga bermanfaat sahabat..

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard