Tip Magnet Rezeki: Anak Pembawa Rezeki - Hargai Mereka

Sunday, July 23, 2017

Anak Pembawa Rezeki - Hargai Mereka

Semalam dalam group elit FTR ada cerita tentang parenting.

Bertepatan pula semalam ada sikit masa untuk diluangkan dengan Muhammad. Bawa gi playground, masuk kedai buku dan biar dia pilih buku yang dia suka. Balik rumah, masak dan siap suap dia makan. Amboi.. :)

Masa makan tu kan, dia cakap..

Ummi, Muhammad seronok sangat dapat mak macam ummi.

Dia sambung lagi..

Terima kasih Ya Allah.. Sebab bagi Muhammad ummi yang baik macam ummi ni..

I is terharuu.. Rasa nak menitik ayaq mata masuk dalam nasi. Hehe..

Sebenarnya .. Saya bukan ummi yang baik pun. Kadang-kadang jadi 'incredible hulk' juga. Terutamanya bila ada masalah / emosi tak stabil. Haha.. Cuma sekarang alhamdulillah makin terkawal.

Sebab tu saya terharu dan sebak bila dapat feedback macam kat bawah ni.


Moga ibu bapa sekalian lebih tenang dalam menguruskan anak masing-masing walau apa jua masalah menimpa. Sebagaimana kita suka bila dihargai, begitu juga anak-anak kita. :)


+ + + + + + + +
Jika ada sahabat yang ingin memiliki pakej FTR boleh whatsapp saya.
019-491 7769
(Syakirah)
Atau.. Klik >> Formula Tarik Rezeki <<
+ + + + + + + +


No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard