Tip Magnet Rezeki: "Rezeki duit tak putus + dapat bayar sewa 2 bulan terus!"

Wednesday, July 5, 2017

"Rezeki duit tak putus + dapat bayar sewa 2 bulan terus!"

Kali ni saya nak kongsikan kisah pembaca FTR yang pada awalnya asyik bertangguh nk dapatkan pakej FORMULA TARIK REZEKI (FTR). Akhirnya nekad.

Kemudian, satu per satu keajaiban Allah datang selepas beliau amalkan ilmu dalam FTR.

Ikuti ceritanya seperti yang diceritakan kepada penulis FTR sendiri, Pn Nora Yusof.

+ + + + + +

Assalamualaikum Cikgu Nora..

Saya nak share ngan cikgu perubahan pada saya n masalah kewangan yang saya hadapi sejak amalkan FTR cikgu. Allah.. 😭

Alhamdulillah cikgu. Walaupun pada mulanya ada banyak halangan nak dapatkan buku ni. Asyik bertangguh je sebab kekangan kewangan. Tapi hujung bulan Mei yang lepas hati saya ni berkeras jugak beli walaupun terpaksa gunakan dulu duit sewa rumah. 😂

Hari2 dok baca testimoni Cik Lia n Kak Nad kat FB memang ada yang terkena batang hidung saya sendiri. By hook or by crook saya mesti jugak dapatkan buku ni. Saya nak berubah!

Alhamdulillah. Bulan Jun ni dah dapat selesaikan sewa rumah 2 bulan terus. Bukan je dpt balik modal beli FTR. Malah dapat ganti balik bayar duit rumah yang tertunggak tu. Allah.. Syukur sgt2 rezeki duit tak putus2 sejak amalkan FTR. Allah bagi rezeki yang tak disangka-sangka untuk kami.

Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah. Terima kasih Puan Nora atas segala ilmu yg cikgu curahkan dalam FTR. 😭

Cikgu doakan ya semoga saya istiqamah dalam kebaikan mengamalkan FTR. Syukur Ya Allah.. Terima kasih banyak2 cikgu atas ilmunya walaupun baca2 sentap tapi kerana sentap itulah semakin nekad nak berubah. 😘

Memang betul kata testimoni cikgu. Ilmu dalam FTR ni sangat mahal berbanding harganya. Tak ternilai dgn harganya. Mudahnya menarik rezeki dgn FTR.

Terima kasih Ya Allah temukan Amira dgn FTR. Hati lebih tenang dengan amalkan FTR. Bukan je mudah menarik rezeki, malah rasa semakin dekat dengan Allah SWT. 😊

InshaAllah saya nak berkongsi manfaat FTR dengan lebih ramai orang lagi untuk kejayaan di dunia dan akhirat. InshaaAllah. Ameen..

Cikgu doakan yang baik2 untuk saya ya cikgu. 😊


Subhanallah. Sama-sama kita doakan yang terbaik untuk sis ni ya.

+ + + + +

Jika ada yang ingin dapatkan pakej FTR 


boleh order sini.

Atau whatssapp
019-491 7769 (Syakirah)

+ + + + + +

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © Owner's Blog | All Rights Reserved | Design By Adam Faiz Back to Top|Dashboard